Index
» DetahMatchMode
Death Match Mode
Death Match Mode Counter-Strike, un palpitant
mod de joc care intareste spiritul de echipa si nu da frau individualismului. De
ce spun asta? Pentru ca in modul acesta misiunile echipelor se accentueaza pe
comunicare si ajutor reciproc fie in hartile cu defuse fie in hostage rescue,
nimeni nu poate duce la finalizare misiunea fara ajutorul echipei , totul devine
mult mai real, excluzand respawn-urile, dar tocmai acest lucru da jocului
energie si miscare continua si un bun mod de a-ti proba abilitatile tactice.
In hatile tip de_ (defuse bomb) echipa tero are o singura
bomba pe harta, daca player-ul care primeste bomba la inceputul rundei nu o
planteaza si este omorat echipa nu mai primeste alta bomba . Acest lucru duce la
o buna organizare si folosire a resurselor jocului , adica radar indicator si
radio comunicate , coechipieri tero trebuie sa urmeze idicatorul radar, sa
gaseasca , sa apere purtatorul bombei si sa-i inlesneaca drumul catre locul
plantarii bombei. In momentul acesta echipa ct are o misiune foarte grea ,
desamorsarea bombei, grea deoarece niciodata harta nu ramane fara teroristi tot
timpul trebuie acoperit cel ce desamorseaza , el neavand pachetul defuse. In
cazul in care echipa tero pierde bomba sansa de a mai castiga runda este ca
toata echipa ct sa fie omorata in acelasi timp.
Cam acelasi lucru se petrece si pe hartile cs_
(hostage rescue) numai ca rolurilre se schimba un pic, adica counterii sunt cei
care trebuie sa se organizeze primi si sa se apere in momentul in care ostaticii
sunt condusi catre punctul rescue. Echipa tero trebuie sa apere in prima faza
punctele in care se gasesc acestia si in cazul in care ei au fost ridicati din
baza tero trebuie sa ii pazeasca pe tot parcursul hartii , intotdeauna exista un
alt ct care sa-i preia si sa-i duca in rescue zone.
Astept comentarii si pareri.
|